Gümrük Müşavirliği Mesleki Yeterlilik Sınavını Kazananların Orta Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü ne Evrak Teslimi Başlamıştır.

KOMİSYON İÇİN İSTENİLEN BELGELER

 

Orta Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü'nden 18.08.2015 tarihinde e-mail olarak Derneğimize gelen yazıya istinaden; 31.03.2015 tarihinde yapılan 2014 yılı Gümrük Müşavirliği Mesleki Yeterlilik Sınavında başarılı olan adayların aşağıda belirtilen belgeleri bir asıl bir fotokopi olmak üzere iki takım halinde oluşturulacak dosyaların kurulacak komisyon tarafından değerlendirmek üzere 17/08/2015 tarihinde Bölge Müdürlüğü’ne teslimi başlamıştır.

-      Sınavda aldığı puana ilişkin belge,

-      Okul mezuniyetine ilişkin lisans diplomasının noter onaylı örneği.

-      TC Kimlik numarası esas alınarak alınmış adli sicil belgesi. (Resmi Kuruma verilmek üzere alınacak) E-devlet şifresi ile alınan belge de geçerlidir.

-      SGK’ ndan alınmış İşveren- İşyeri Sicil Bilgilerini içeren belge ( SGK’na dilekçe ile müracaat edilerek yazışma kurallarına uygun olarak alınacaktır).

-      SGK’ndan alınmış sigortalı hizmet süresini gösteren belge ‘Hizmet Dökümü’ (SGK’na dilekçe ile müracaat edilerek yazışma kurallarına uygun olarak alınacaktır).

Orta Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü'nün yazısı için tıklayınız.